Salam

Islamic Calender

Kuching & Kucing

Assalamualaikum..

Sama je bunyi dia kan..K.U.C.H.I.N.G & K.U.C.I.N.G. sama tapi x serupa. Satu bleh jalan2 minta makan, minta dimanja, suka memanjat, suka masuk kotak & satu lagi x bleh gerak mana, tunggu orang datang n yang paling penting dia ada satu je..


haaa..inilah kuching yang bees bg tau tadi...kannnn x bleh nak jalan or dimanja..kehh..kehh..ini la first time bees sampai ke kuching. Pi kuching pun atas sebab pi bersukan. Pertengahan bulan 6 2008. 1nd time bersukan untuk acara bowling..gegel beb masa nak pi sukan ni. bukannya pernah masuk game besar2 pun. Kalo takat MSSD pernah la, tapi rasa tak segugup masa nih..kah..kahh..Pengalaman pertama yang mengajar banyak perkara pada bees. Betapa pucatnya muka n takut masa game sampai pegang bola pun takut2. Hubby ada kat belakang masa tu untuk bg support.. tapi rasa gugup mengatasi segalanya.. Kesian kat hubby, mungkin masa tu dia rasa frust juga kot..sory, isterimu ini tak mampu untuk atasi rasa gugup tu.. Bees akan ingat peristiwa tu sampai bila2.



Ini lah kucing yang satu lagi. sangat manja dan mengada-ada..Terlebih manja. nakal pun ye juga. Pantang jumpe tissue, x kira tissue muka, dapur memang habis dia akan gigit.. Perangai yang tak hilang dari kecik. Tapi inilah yang menjadi penghibur bees. Hubby n MIL pun sayang kat dia nih. Kalo bab makan memang memilih. Menu makan memang nak sedap je..
" ha..budak jojo ni makan memilih betul..macam la tuan ko tu jutawan" MIL selalu bebel bila jojo bising2 kat dapur. Tapi bila bees cakap nak buang je, MIL yang tak kasi. buang yang lain x pe...errrmmm..sape yang manjakan jojo sebenarnya..hahaha
Menu makan mesti frieskies@whiskas, ikan bakar@rebus. Tiap2 hari. Sib baik umah dekat ngan pasar batu pahat. dapatlah beli banyak skit ikan tu ngan harga yang murah.. Jojo..oh jojo..

No comments: