Salam

Islamic Calender

Rose Tambah Ahli Baru

Assalamualaikum.

Bab membeli bunga memang suke sangat. Tapi tang nak letak tang mana tu susah sikit. Disebabkan kawasan tepi rumah dah penuh dengan bunga, maka ruang untuk pokok baru dah tak der. So terpaksalah tanam dalam pasu. Nak buat macam mana, janji boleh meneruskan projek bumi hijau dah kira ok lah kan.

Tebal rose pink ni.

Rose batik yang terpaksa tanam dalam pasu..

Projek Bumi Hijau_Part 3

Assalamualaikum.

Semua pokok sudah berada ditempat yang sesuai. Transform...

 Daisy yang sudah siap untuk periksa barisan.. Suke sangat..

 Warna warni di siang hari.. Sukee

Macam tak cukup tempat je. Sila abaikan kereta cantik saya kat belakang tu ya.

 Pink ni nampak macam putih plak
Peach ni pulak nampak macam warna oren plak.. Tak kisah la yang penting projek ni berjaya disiapkan walaupun hasil tak seberapa.