Salam

Islamic Calender

Tak tau nak tulih ape....

Salam..
da lama x nulih kat blog nih..mood x de la..kursus hari nih pun aku rasa cam kurang best skit..mungkin kejap sangat kot..satu ari je..ntah la..aku pun tak tau..ataupun sbb malam nih kena keja kot..tak juga..keja lg best..hari ni apa yang dibuat banyak yang x kena..x leh cncentrate..kenape eh???che' wat salah apa arinih eh...entahlahhhh...sensitif kah aku arinih dgn perkataan 'adopted child'..sedeynyeeee..pedihhhhh...

Selamat Pengantin Baru

Assalamualaikum..Lama rasanya da x update blog ni..bz skit sejak kebelakangan ni. Lagi pun line broadband agak perlahan kat umah. Tak kisah la, perlahan tapi janji bleh jalan. Rasanya da lewat nak ucapkan Selamat Pengantin Baru untuk Aidi dan Yanz. Tahniah untuk anda berdua. Gambar ni diambil pada 22 November 2009. Masa ni majlis kat rumah Aidi. Bees pi ngan hubby, pi pas abih keja. Masa tu ada Festival Keroncong.


Serba biru..