Salam

Islamic Calender

Cameron Highland 2014_Century Phine Resort

Assalamualaikum.

Pergi buat kali ke dua. Dah tak berapa x-cited macam yang pertama dulu. This time duduk kat Phine Hotels & Resort (kes terpengaruh cerita adam & hawa). Nice view bilik sebab amik bilik depan garden. Tak sempat nak snap gambar garden sebab hari hujan n ada brader potong pokok lalang. Shooting malam pun tak der sebab keletihan berjalan dan meredah jam yang tak sudah. Tau lah kat cameron ni banyak jem strawberry, sampai jalan pun sendat ya amat.

 King size bed n yang penting menghadap garden

 Cantik perhiasan dinding tu. Ala-ala perisai. boleh bawak balik tak???

 Sinki yang biasa-biasa aja.

 Bilik air yang menarik. Pemisah antara tandas n shower. Tandas ada pintu

 Mula-mula nampak panas, bila lepas makan bekal hari pun hujan.

 Aktiviti malam hari selepas penat mengira batu atas jalan.


No comments: