Salam

Islamic Calender

Cameron Highland 2014_BOH

Assalamualaikum.



Hubby nak sangat pi BOH sebab dah sampai sinih tak kan la la ke BOH. Memang rugi laa.. Alhamdulillah BOH penyelamat ( ini pun pengaruh cerita ombak rindu) . Memang berbaloi la walau nak naik tu jalan sempit. Bila nak turun bawah ada tourist germany nak tumpang pi tanah rata. Kebetulan kami duduk di tanah rata kira ok lah. Masa kat atas tu hari dah mendung, so kami kena la cepat-cepat nak naik tempat tinjau, nak shoping teh n nak minum teh kat cafe. Pada bees (pandangan peribadi) Boh is better than Bharat.


 Ladang Boh yang menghijau. Adalah ladang teh terbesar di Asia.

 Target nak sampai atas tu

 Jauh lagi nak jalan



 Strawberry pie. Sweet saja..

 Strawberry cheesecake.

 earl grey with passionfruit & camomile

 Boh Ada Ummph!



No comments: