Salam

Islamic Calender

Kerana Sebiji Laici

Assalamualaikum..

Bila suami kata tak usah, maka tak usah lah yer.. Ni kes lawan cakap akhirnya terima padah. Nampak orang makan laici, macam sedap jer terus jer beli walau dah ditegah. Ingatkan dah basuh dan rendam guna air garam ok, tapi akhirnya sakit tekak dan meleret ke demam. Allahuakbar. Haaa tak dengar cakap lagi kan dah kena. Hubby tak bagi makan pun bersebab, ni kes masa intervarsiti kat Terengganu. Makan sebiji batuk n demam, terus tak boleh fokus masa game. Tapi kalau makan yang dalam tin ok pulak. Alhamdulillah masih dapat menikmati walau yang telah ditinkan.