Salam

Islamic Calender

Early Vacation 2013_Part 3

Assalamualaikum.

Dah tengok persekitaran, gamba bilik lupa plak nak upload. Kalau sesiapa yang rasa nak pi sana boleh la tengok pic ni untuk rujukan. Sesuai ke tidak dengan citarasa nak bercuti tu. Cita rasa tuan tanah, asal boleh tidor, ada peti sejuk  n tempat makan dah kira ok. Budget pun sopan-sopan jer..

Katil single ni luas..

Ada tv, fridge ada kat bawah rak tv, pemanas air n meja dan almari pakaian ( tak sempat nak snap guna hp).