Salam

Islamic Calender

So happy

Assalamualaikum..

Dah menginjak keumur seterusnya pada tahun ni. Dah masuk 3 series dah.. Nampak sangat dah tua kan. Harapan semoga bertambahlah bilangan family nih. Dah 5 tahun masih berdua dua. Insya-Allah masih terus saja berusaha.

Hari nih hubby nak balik NT. Kesian kat dia, bila balik BP, ada saja aktiviti@urusan yang kena selesaikan. Bees keluar awal arinih. Kul 5.05 dah kluar dari opis. biasanya kul 5.15 baru nak kluar or kekadang tunggu sampai kul 5.30. Balik jer rumah trus siapkan apa yang patut untuk hubby bawa balik NT. Then hubby ajak masuk bilik n tunjukkan apa yang dia beli tadi. Memang speechless la.. Rasa nak menitik air mata pun ada. Tq sebab dalam kesibukkan yang macamtu pun masih sempat lagi blikan bees kek.

 Berderet kat atas katil..Hahahah makan dalam bilik memang tak senonoh kan. Tapi segan sebenarnya nak makan kat luar, lagi-lagi depan MIL..Hahaha..

 Cappucino cheese cake

 NY cheese cake

  Blueberry cheese cake..

Semua adalah non baked cheesecake. Kalo makan memang melting dalam mulut la..Pandai hubby pilih.. Romantik juga hubby saya nih. Suke buat surprise.. Bees je yang tak reti-reti..

Ok, Salam sampai jumpa lagi.
Wassalam.

No comments: