Salam

Islamic Calender

Hari ke empat_part1

Assalamualaikum..

Harinih, da masuk hari keempat hubby pi..ermm terasa sunyi bila dok sorang2. Biasanya ada orang tido kan, skang nih pandai2 sendiri..Bila tido, mimpi yang bukan2 je..Nak kata x bace doa, x de plak. Baca sampai tertido ada la. Errmmm cepatla hubby habis blaja..
Niat hati nak turun weekend nih, MIL plak ajak pi jemputan kawin umah sedara kat JB. Nak turun minggu depan, ada keja plak sabtu ahad tu..errmmm nak pi minggu lagi satu cam dah dekat sangat ngan cuti krismas. Tak boleh ke hubby wat keja kat sini je???:C
Ada orang sarankan cuba mem'bizi'kan diri, mesti kurang sikit rasa sendiri. Rasanya da sibuk dah. Kat umah pun wat keja jugak..Entahlah..

p/s: Walau tiap-tiap hari telefon, tak sama bila ada depan mata.. Rindu sangattt...wwaaaaaa

No comments: