Salam

Islamic Calender

Letih dan Sakit Badan

Alhamdulillah. Diizinkan lagi bees menghirup udara yang segar dibumi Allah yang 'mewah' ini. Rasa sakit badan masih terasa. Walaupun hanya duduk dikerusi co-pilot, tapi cam bees je yang memandu..hehehe..sian kat hubby. Hampir 8 jam memandu, akhirnya kami sampai juga tempat yang dituju. Ini lah tempat rahsia yang hubby bawa untuk cuti awal tahun ini BUKIT MERAH. Waaahhh.. rasa teruja gitu.. Sampai je kat reception trus chek-in. tak bawa lagi beg baju, tinggal kat dalam keta je. Bawa je beg sandang belakang yang da di isi sarat dengan barang2 asas. Dapat bilik menghadap jalan. Condition dalam bilik pun ok.
Petang tu mellihat-lihat sekitar tasik. Sempat juga beli tiket untuk masuk ke tempat-tempat yang ada. Ingatkan boleh masuk runcit-runcit, rupa2anya valid untuk 3 hari tapi kena abihkan dalam masa 1 ari je. heheheee...
Hubby kata tak pe, mesti ada aktiviti lain yang boleh buat arinih. so petang tu kami naik basikal air. ingatkan boleh pi keliling tasik cam kat perlis tuh, nih bleh sampai kat kawasan yang ditanda je. tak kisah la, janji bleh buat aktiviti petang. Pastu ingatkan nak memancing kat tepi tasik tu,tapi tak sempat. Round2 kat tepi tasik terjumpa kerusi urut, 15 minit=Rm3. Best ni kalo dapat time badan rasa letih. "Esok je la kita pi." Bagus gak cadangan hubby tu. Ini bermakna trus masuk bilik la. "Malam ni kul 9 kita pi makan kat bawah".
"Alamak, da kul 11 la plak". Sumer kedai da tutup. Li Lac' Cafe pun da tutup. So malam ni kami tak makan malam. Sib baik ada bawa biskut munchy's. Perut pun tak rasa lapar mana pun. Tak makan malam pun ok jer.
Online ngan roomate masa kat poli dolo kat FB sampai kul 2 am. Patutla mata da rasa pedih je. Padahal baru je bangun tido tadi. Mungkin rasa letih masih ada..
ZZZZZZZZ


Keadaan bilik yang agak luas dan selesa la untuk kami berdua..hehehe


Bees di tepi tasik..tak reti nak pose camner...taram je la..


sory yang...gamba x sekata..isterimu ini tak reti nak ambil gambar..


Kampung Air..


senam kat atas air..tak berani amik gamba sendiri, so amik la gamba org lain..hehehee

No comments: