Salam

Islamic Calender

Wedding Jiran Sebelah

Assalamualaikum..

Hujung minggu dipenuhi dengan undangan majlis perkahwinan. Alhamdulillah, ini bermakna saya sudah tambah usia. Bukan sebab sambut hari kelahiran, tetapi menunjukkan yang bees ni dah menambah satu fasa lagi dalam hidup. Ahad lepas, jiran bees buat majlis bertandang. Dua pasang terus, abang dan adik. Sorang orang Pasir Gudang dan sorang lagi Orang Kemaman, Terengganu. Nunnn jauh kat belah pantai timur. Umah bees(umah emak) jadi umah persinggahan @ rumah rehat untuk keluarga pengantin.. Ramai juga yang hantar, Alhamdulillah kunjungan orang yang datang dari jauh. Pengantin juga solek kat rumah juga...Dapatlah bees tengok sikit2 akak tu menyolek. Maklumlah, bees kalo tang bersolek sory yer, x der skill.. Hahaha Tengok la, muke pun pucat jer. Harapkan compact powder jer. Tak kisah la kan, yang penting dapat snap 1 pict pengantin masa bersanding. Time nih hari da hujan, so gambar agak kureng jelas sikit.

 Ni la gambar pengantin. Purple and pearl white n cream



 Me n my kakak, Kak zue & kak Ngah..Masa ni kak Long ngah sibuk sembang ngan kawan dia..Hehehe Sory Kak Long..
 Najjah & Sofea, umur sama tapi tinggi berbeza

No comments: