Salam

Islamic Calender

Pameran Buku MPH

Assalamualaikum..

Bak kata kawan bees, harini adalah hari poket tersenyum dan poket bees arinih terlebih senyum sudah..Omakkk banyaknyer belanja arinih. Baru berapa jam je da hampir separuh...huwwaaa.. Ehhh tak boleh sedey-sedey. Itu kan rezeki. Semua yang dikeluarkan bukan sebab kehendak semata. Hari ni bees beli 4 buah buku. Banyak nyerrr..Semoga sesi pembacaan ni menambahkan lagi pengetahuan yang masih lagi baru bertunas walhal umur dah menghampiri pengakhiran.

 Karya oleh Shafie Abdul Rahman. Antara pahlawan yang disebutkan dalam buku ini adalah Saiyidina Hamzah, Amru Ibnu Al-Aas, Salahuddin Al-Ayuyubi dll.

 Yang lazim tetapi boleh jadi lupa.

 Biasa tengok kat Wall Fb orang share hadis sana sini. Kadang-kadang tak tengok maksud adakah hadis itu hadis sahih@hasan@dhaif@maudu'.. Kalau nak tahu lebih lanjut, kena dapatkan buku ini dirangkaian kedai buku yang berdekatan.

Tambahan untuk diri sendiri.

No comments: