Salam

Islamic Calender

Selipar Oh selipar

Assalamualaikum..

Semalam tengahari, tiba-tiba rasa nak makan sweetcorn. Maka bees n opismate pun dengan pantas  ke Koop. Sampai je kat koop
bees : Kak, jagung ada??
Kakak Koop : Ada, tapi kena tunggu la dik. Sebab baru je masukkan jagung nih..
Bees : Errrmmm lama ke kalau saya nak tunggu??
Kakak Koop : Dalam 15 minit.
Errmm lamanyer
Bees : Tak pe lah kak..Terima kasih..
Dok pusing-pusing dalam tu..Tak tau nak makan apa pulak..Ehhh...menarik laaa..Beli je lah..

Tadaaaa..Lain dicari, lain yang dijumpai.Kenyang dah makan dengan selipar nih, dah tak yah beli sweetcorn...

Ok lah, bees ngah nak berangan ngan selipar bari ni dalam opis.. Tak nak buka sampai balik nanti...Hahahha..

Wassalamm..

No comments: