Pages

Salam

Islamic Calender

Seperti yang dijangka

Assalamualaikum..

Seperti yang dijangka, Adele akan memborong kesemua hadiah pagi 6 pencalonan dalam 54th Grammy awards. Bees memang suka kat adele. Dari album pertama lagi. Hubby lah yang perkenalkan bees dengan muzik adele. Hubby suka buka lagu dia masa dalam kereta so bees pun lama-lama terikut. Ringtone pun da tukar lagu Adele, dp FB pun tukar muke adele cuma beberapa hari lepas tukar muke sendiri.. lagu yang dibawa adele penuh dengan kekecewaan dalam percintaan dan di olah menjadi cerita yang agak menarik. Sangat berjaya. Lebih kurang juga macam Taylor Swift, cipta lagu berdasarkan pengalaman sendiri. Wave adele kiranya lambat sampai ke US, sebab kat GB dia dah top. Masa dia buat persembahan Brit Awards lagi la menyerlah.
Walaupun persembahan live masa malam Grammy semalam bees rasa agak kurang power, mungkin disebabkan pembedahan. Grammy adalah persembahan pertama Adele setelah dia berehat panjang. Walaubagaimanapun, Aura Adele masih tinggi sehingga sesi dewan berdiri tanda penghormatan kepadanya termasuklah Paul MaCartney.
Kategori yang dimenangi oleh adele adalah Record Of The Year, Album Of The Year, Song Of The Year, Best Pop Solo Performance, Best Pop Vocal Album, dan Best Short Form Music Video.
Woohhooo..


Wassalam

No comments: