Salam

Islamic Calender

AssaLAMmUaLaIkum....
terlupa plak nak masukkan gambar2 kat tmpt as...arinih aku masukkan lagi...5 shoot tmpt as yang menarik..

Senyum skit....alahai...cam senyum paksa jer...wahh..wah..pandainyer mengata org..kalo kene diri sendiri sok..haaaaa baru padan muka...

wardrobe nih as wat sendiri..rajin tul akak kiter yg sorang nih..aku sendiri da tau yg dier nih memang kraetif n berseni..x macam aku, seni2 memang x minat..lagi2 kalo masuk bab melukis...

Antara tetamu yang hadir kat uma as...yang sepasang nih Ahyat ngan wife(ros) n yg ngah dok tongkat dagu nih nazri...yg nih bujang but not available..faham2 ler eh...

Baru jer sampai kat depan umah pengantin lelaki..masa nih da lambat....org kampung da marah, tapi nak wat camner kan...

Berposing kat bedroom...masa nih yg lelain da balik..tinggal aku, cameraman ngan mak andam jer...aper lagi..masing2 perah otak jadi director..camner nak bagi posing cantik, menarik, tertarik..ahaks..ahaks..

1 comment:

Che'as said...

waaahhh... interframe lah kami-kami semua... hehe... thanks masih simpan gambo2 nih... :D.. muke2 lawak sume.. ishh... malu i.. hihi