Salam

Islamic Calender

Biawak

Assalamualaikum.

Tajuk nampak macam gerun je. Eeeee biawak.. Lama dah tak nampak biawak kat kawasan MIL. Tapi ia tiba-tiba muncul bila ada anak ayam turun tanah. Dengan lidah terjelir-jelir menyusur kat sebelah tali air. Bees mengintai dari bilik jer, nak tunjukkan muka takut dia lari pulak. Bees kan pencinta haiwan (pencinta la sangatkan wekkk..). Dengan gerak yang perlahan dan nafas yang dikawal ala-ala Steve Irwin (verangannn) pi la skodeng apa agaknya yang dicari oleh biawak tu. Ermm lidah biawak terjelir mesti nak kesan haba yang ada disekitar beliyau..Omai..Omai. Jangan la ko dayang terjah bees. Alamatnya lari satu bilik la..hahahha

 Haiwan zaman purba yang masih kekal hingga hari ini. Adakah sepurba bees..Ermm fikir-fikirkan..

 Mencari mangsa

Ini kalau sekali kena libas dengan ekor dia, mahu tak boleh jalan nih. MC seminggu truss...

No comments: