Salam

Islamic Calender

Deepavali Decoration " Kolam "

Assalamualaikum..

Bila orang sambut Deepavali, biasanya mereka akan membuat ' Kolam '.. Cantik-cantik sungguh hasil seninya. Kalau bees ntah la jadi macam mana la rupanya. Biasanya kat pasar raya jer yang ada. Kalo nampak mesti bees snap untuk buat simpanan..


Ini bees jumpa kat Jawi. 
 

Yang ni bees jumpa kat carrefour BP

Yang di pulak kalau tak silap masa pi Lumut.. Tapi tak tau kat shoping mall apa..

Ermm apa lagi yer nak cerita, dah tak tau la..ok lah..jumpa lagi..

Wassalam..

No comments: