Salam

Islamic Calender

Asyik makan sajeee..

Assalamualaikummm..
Selepas balik dari sukan, asyik makan saje. Luar biasa skit. mungkin disebabkan tak dapat terima cara makan kat penang menyebabkan bees rasa lapar saje. Time bersukan x de la rasa camnih..takat sarap roti, n makan tengahari coklat, minum air banyak n balik baru makan. itupun nasi ayam goreng saje.. pasti pi la timbang, ingatkan berat badan turun. tapi statik je. Nih da balik asyik makan je mesti berat badan naik semula. Urrgghhh..camne la nak buat. kalo da banyak makan mesti malas kan..Tapi Alhamdulillah, aku tak jadi pemalas...kalo malas, pasti tak wat keja la gamaknye..pi keja, main tenet 1 ari pastu kul 5 balik..hahahaha..inikah namanya kerjaa???makan gaji buta sajee..
Malam ni MIL pi ziarah, ada orang meninggal. MIL pi n the geng..so sementara bees nak tunggu MIL balik, bees buatkan menu ringkas utk hubby. Instant, budak darjah 5 pun pandai buat..Apa punye malas bini hubby ni..masak instant je taunye..hahahaa.. jgn mareee..Bukan apa, tetiba je sebenarnye teringat nak masak bende nih..memandangkan banyak barang yg x de, so bees pakai apa yg asas saje...Asal sedap kat tekak ni, kira ok la kan.
Pas abih makan menu instant tadi, MIL pun balik..alamakkk..perut da kenyang plak. tapi x kan la MIL nak makan sorang2..ta baikk..x de kawan plak dia nak makan. so, kami makan lagi sekali..hhaaaa kaannnn..mana tak gemuk bees nih..



Ini lah rupa sphagetti yang bees buat untuk hubby...rupa x de, tapi rasa tip top..




Inilah reaksi kucing2 bees, bila mana tengah mengemas2 beg. Dia dah tau, tuannya nak pi outstation..Muka x de mood n boring..hahahaa kena tinggal..Biasa sangat ngan perangai kucing2 nih...




Muka kucing nakal n buat muke x bersalah..habis cadar katil kat bilik tv dia sepahkan..Apa taknye, ada geng nak bergomolll..Pastu x de orang yg tegur..makin menjadi2 la..Tapi paling best, bila MIL bg tau bila masa makan dia buat2 baik n manje ngan MIL. sampaikan tidur pun ikut MIL. tapi, bila tuan dia dah balik mula lah dia buat perangai..MIL panggil pun x menoleh...

No comments: